Klachtenregeling

Jouw vragen, wensen en mogelijkheden staan centraal bij de zorg van BabyCare Kraamzorg

Even praten helpt goed
Ben je ontevreden? Vaak helpt praten met je kraamverzorgende het beste. Misschien vind je het fijn als de zorgmanager of je familie er ook bij is. Meestal kom je zo samen tot een goede oplossing. Lukt dit niet of kom je er niet uit, dan kan je ook bij de klachtenfunctionaris terecht.

Klachtenfunctionaris wijst je de weg

Soms weet je niet goed wat je met je klacht moet doen. Je kan je klacht voorleggen aan een klachtenfunctionaris. Vitaal Zorggroep maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat jou bij met advies en het formuleren van jouw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris.https://forms.zenya.work/oklcbvb5jm/335

Contactgegevens:

Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)

Email: bemiddeling@quasir.nl

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.

Geschillencommissie
Ben je ontevreden over de afhandeling van je klacht? De klachtenfunctionaris kan je doorverwijzen naar de geschillencommissie en je helpen om je klacht op papier te zetten. Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissiezorg.nl